Garantija

 

Mēs patiesi vēlamies, lai Jūs saņemtu baudījumu, no ™ «Veselības Saliņas» masāžas aprīkojuma lietošanas.

Radot mūsu rokas masierus, krēslus un citu masāžas aprīkojumu, mēs izmantojam tikai augstas kvalitātes materiālus un jaunākos zinātnes atklājumus, kuri garantē efektivitāti un tirdzniecības markas «Veselības Saliņa» produktu kvalitāti. Visi mūsu produkti atbilst augstākajiem kvalitātes standartiem.

Tieši tādēļ mēs garantējam ™ «Veselības Saliņas» masāžas aprīkojuma darbību bez traucējumiem divu gadu garumā no iegādes brīža. Garantijas darbības laikā mūsu servisa centra speciālisti, veiks bezmaksas remontu un pilnu servisa apkopi jūsu masierim.

Ja jūsu masieris ir salūzis, vērsieties pēc garantijas apkopes pie mūsu speciālistiem, jebkurā tuvākajā «Veselības Saliņā», jebkurā pilsētā, neatkarībā no tā, kur Jūs to esat iegādājušies. Tas nozīmē, ka, ja piemēram, Jūs esat iegādājies mūsu aprīkojumu Latvija, tad varēsiet to salabot arī Krievijā un Ukrainā. Speciālisti jebkurā no 170 mūsu tīkla veikaliem pieņems Jūsu masieri uz garantijas apkopi.

Mēs garantējam kvalitatīvu mūsu iekārtu remontu. Mūsu speciālisti novērš nelabojamas lietas, ja masieris nevar tikt salabots, tad mēs to samainīsim pret jaunu. Mēs lepojamies ar savu produkciju un ticam, ka tā palīdzēs Jums nostiprināt un vairot Jūsu veselību!

Preču atgriezšana

Ja prece, kuru Jūs esat iegādājies «Health Island» kompānijas mājaslapā ir izrādījusies neatbilstošas kvalitātes, mūsu kompānija uzņemsies visu atbildību Jūsu priekšā saskaņā ar likumu «Par patērētāja tiesību aizsardzību».

Tādēļ Jūs vienmēr varat atgriezt vai samainīt Jūsu nopirkto preci, ja tā nav bijusi atbilstošas kvalitātes. Atgriežot preci tai ir jāatrodas labā stāvoklī, ir jābūt ar nebojātu iepakojumu un visām etiķetēm ir jābūt saglabātām.

Pievērsiet uzmanību:

     1. 1. Ja prece ir tikusi bojāta pēc pirkuma pircēja vainas dēļ neievērojot ekspluatācijas, uzgalbāšanai vai transportēšanas noteikumus, un arīdzan citu cilvēku vai ārkārtēju apstākļu iedarbības dēļ, tad preces apmaiņa vai atgriezšana netiek veikta.

     2. Atgriežot preci naudas līdzekļi tiek pārskaitīti uz pircēja kontu.

     3. Tehniski sarežģītas preces, gadījumos, kad tās nevar salabot, var atgriezt vai samainīt 14 dienu laikā no pirkuma veikšanas brīža.

     4. Pēc tam, kad prece ir nonākusi pircēja rīcībā, tiek uzskatīts, ka kompānija «Helath Island» ir izpildījusi pienākumu par preces nodošanu pircējam.

 

Bezmaksas servisa apkope nav iespējama, ja precei:

 

1. 1. ir mehāniski bojājumi, kuri ir radušies klienta vainas dēļ,

2. ir kontatēts, ka ir bojāta ražotāja garantijas plomba, servisa numurs, ir notikusi neatbilstošana iekļūšana precē un /vai pircējs pats ir centies noņemt bojājumu.

3. ir bojājumi, kuri ir parādījušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā.

4. ir bojājumi, kuri ir radušies citu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu u.c. iekļūšanas rezultātā.

5. ir bojājumi, kuru parādīšanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens lietošana (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilšu saturu),

6. ir bojājumi, kuru parādīšanās iemesls ir ķīmisku līdzekļu iedarbība,

7. ir bojājumi, kuri ir parādījušies nestabila elektriskā sprieguma vai bojājumu rezultātā, neatbilstošu komunikācijas kabeļu parametru dēļ un arīdzan citu sadzīves faktoru (netīrumi, dūmi, putekļi, mitrums u.c) dēļ,

8. bojājumi ir radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar lietošanas instrukciju, un arī gadījumos, kad prece nav tikusi uzstādīta atbilstoši instrukcijai.

9. bojājumi ir radušies tādēļ, ka prece netika lietota tiešajiem mērķiem, vai arī ir tikusi izmantota profesionāliem mērķiem.